Summer moments from my garden


Ahojte, tohtoročná letná sezóna je veľmi dynamická. Máme za sebou dovolenku a víkendy sa snažíme tráviť na výletoch. O to menej času je na rôzne projekty na záhrade. Kvetinky si našťastie žijú svoj život a robia mi veľa radosti. Dnes som si preto pre vás pripravila niekoľko ich fotiek. Niektoré už možno poznáte z Facebooku alebo Instagramu. Na blogu som už ale dávno nepísala nič o mojej záhrade a cítim, že je čas to zmeniť. A verím, že vám čoskoro ukážem aj viac.

Užívajte si leto ♥

Alexandra

PS: nezabudnite, že do mojej letnej giveaway sa môžete zapojiť až do konca mesiaca...


Hi, this years summer season is so dynamic. We had already our summer vacation and we try to spend our weekends active. That`s why we have less time for our garden projects. Fortunately the flowers live their life and make me joy. Therefore I have prepared for you a few pics for today. Some of you may already know them from Facebook or Instagramu. On my blog I did not write anything about my garden for a while and I feel that it is time to change that. And I believe that I will show you more soon. 

Enjoy your summer ♥

Alexandra

PS: don`t forget that you can join my summer giveaway till the end of this month...








 




 
 


20 komentárov

  1. beautiful pictures. love the swing and kitty too!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for all your comments and likes ♥ Alexandra

      Odstrániť
  2. VERY lovely blooms and photos and I really like your kitty at the end :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. love the pictures and your sweet kitty <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Omg these photos are so beautiful! Following for sure!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your for stopping by and for following... You have a lovely blog. xoxo, Alexandra

      Odstrániť
  5. Lovely captures... you are very talented! Larry

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you... You have a lovely garden. I enjoyed my visit on your blog. Alexandra

      Odstrániť
  6. I love close ups of flowers. They have wonderful markings that we would not notice so much unless we stop often to look. Photography does that for me. It helps me take time for the little things, the beauty of it all......wonderul pictures.
    Janice

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zase aká nádhera, a zase som v rozprávke...hortenzie máš nádherné, mne sa akosi nedarí, dve mi napadli nejakí záškodníci a musela som ju celú ostrihať...no možno sa aj ja dočkám takej nádhery, ale odfotiť ako tebe sa mi to nepodarí v živote...Danao69

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Danka, aby si nebola prekvapena :-) S fotenim aj hortenziami :-) A dakujem za mily komentik ♥ A.

      Odstrániť
  8. Úžasné fotky, Saši! Máš dokonalý cit pre detail a nádhernú záhradku. Teším sa, až sa raz ja prepracujem k tej svojej. Zatiaľ mi robí radosť len jedna hortenzia :-) Ale chýbajú mi tam ešte ruže... Užívaj si letné dni, neviem sa dočkať ďalších a ďalších príspevkov od teba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Just perfect flowers !

    xoxo from PARIS

    Joëlle

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Saši, krásne a 100% fotky ..... nedávaš hodiny fotenia???... som veľmi zvedavá na tvoju záhradu.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, nechce sa mi uverit to, co citam... Vsak prave tvoje fotky boli a su pre mna obrovskou inspiraciou ♥ Casto si len tak otvorim tvoj blog a listujem v nom... A.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...