Vintage bottles

Ahojte, tak som tu s novým príspevkom. Ako som vám sľúbila bude o vintage fľškách z Írskeho blšáku.

Hi, so I`m back with a new post. As I promised it will be about vintage bottles from Irish flea markets.


Všetky tieto vintage fľaše mi minulý mesiac poslal z Írska otec. Sú naozaj krásne. Bola medzi nimi dokonca aj jedna modrá. Najviac sa mi na nich páčia nápisy - Glasgow, Athlone,... A najradšej ich používam v kombinácii s mojimi záhradnými kvetmi.

All of these vintage bottles send me my dad from Ireland last month. They are really beautiful. There was even a blue one. I like the inscriptions like Glasgow and Athlone the most. And most I like to use them in combination with my garden flowers.





Mám pre vás už pripravené fotky k ďalšiemu príspevku, takže nebudete musieť čakať dlho. Táto posledná fotka je malá ochutnávka toho, čo vás čaka. Prajem vám úspešný týžden.

Alexandra

I already prepared photos for my next post so you won`t have to wait long. This last photo is a preview of what you can expect. Have a lovely week.

Alexandra

4 komentáre

  1. Tak to sa isto pokochám tak ako teraz, lebo aj tieto fotky sú skvelééé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello from Canada!! Love this post and that your bottles are from Ireland...its my home away from home!! I will be back again to see your next post! Chrissy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Flaštičky sú perfektné , ale mne sa páči aj šuflíček v ktorom sú , ten nemá chybu a ako vždy sa teším na nový príspevok a Tvoje krásne fotečky .

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...