Monogramy a kúsok spálne / Monograms and a bit of our bedroom

To je naozaj už september? Veď iba nedávno som tu na blogu vítala august a deti už začali tento týždeň svoj nový školský rok... Je to k neuvereniu. Čo nevidieť oslávim ďalšie narodeniny a po nich je tu už jeseň. Hoci tento rok sa tlačí do našej pozornosti skôr, ja si to nechcem tak celkom pripustiť... A preto tu mám pre vás pripravenú ešte letnú náladu v našej spálni.

It`s relly September? After all, I only recently welcomed August here on the blog and children have already started this week their new school year. Very soon I will celebrate my birthday and this means for me that it`s already autumn. Although this year it`s pushing to our attention earlier, I do not really want to admit... And so I have for you still a summer mood in our bedroom.


Ruže z našej záhrady a každodenné inšpirácie na nočnom stolíku. Je to nočný stolík z IKEA, ktorý som natrela na mliečno bielo.

Roses from our garden and my everyday inspirations on my night table. It`s an IKEA night table which I painted milk white.




Konečne som si ušila ďalšie vankúše z ľanu. Som veľmi rada, že som dokázala zohnať taký, na ktorom boli pôvodné monogramy. Je to skutočne ťažké, ale prezradím vám, že v nedeľu som na blšom trhu našla ďalšie. Veľmi sa z nich teším...

I finally sewed more linen pillows. I am very glad that I was able to get one with original monograms. It's really hard, but I will tell you that on the Sunday flea market I found another pieces. Really looking forward to use them...


Minulý mesiac som sa konečne rozhodla viac nehľadať iné zrkadlo a kúpiť takéto IKEAcke. Pôvodne som chcela použiť staré skriňové dvere, ale nepodarilo sa mi zohnať vhodné za rozumnú cenu. Myslím, že to bola dobrá voľba.

Last month I finally decided not to seek another mirror and buy this IKEA one. I originally wanted to use an old cabinet door, but it was unable to get an appropriate for a reasonable price. I think this was a good choice.



Veľmi ma potešila nominácia od Michaely z THE BEAUTY OF IMPERFECTIONS do projektu "Cestovanie cez Bloglandiu". Je to príjemné prekvapenie a veľká výzva...
Ďakujem, že ste si našli chvíľu a prišli na návštevu...

I am very pleased by the nomination of Michaela THE BEAUTY OF IMPERFECTIONS to the project "Touring through Blogland". It is a pleasant surprise and a great challenge... Thank you for stopping by. Have a lovely time...

Alexandra

6 komentárov

  1. Krásna spomienka na leto, u nás v BA fakt len spomienka, lebo letné počasie tu už dávno nie je (možno dnes ešte v centre) :). Nádherné starožitné kúsky máš, až mi oči prechádzajú. S budíkom si mi vyrazila dych, takého krásavca by som prichýlila aj ku nám na chalupu. Veľká škoda, že cez víkend chodievame na chalupu, zmeškám tak vždy blšák na Červenom Kameni :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš, že ten budím som na prvý pohľad ani nechcela! Manžel ma prehovoril, našiel ho v garáži u jeho starej mamy... Je úžasný :-) Ináč ja chodievam tiež iba 1x za mesiac na blšák... Odporúčam si urobiť rodinný výlet... papa A.

      Odstrániť
  2. JA z týchto Tvojich fotočiek odpadávam, tak sú prekrásne, ako spomienkové letné sú úžasné a ten budík , ten stolík , lampa zrkadlo sú proste dokonalé . Chválim všetko Alexandra máte to čarovné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alex .... moc gratuluji k nominaci .... kochám se, kochám .... nádherné fotky .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...