Peonies in the garden / Pivonky na záhrade

Summer is almost here and my peonies are still in full bloom... Let`s have a look...

Čoskoro tu máme leto a moje pivonky stále krásne kvitnú... Poďte pozrieť...

 

I have three peonies blooming around our well. I planted the pink ones only last year and they are already blooming. How is this possible? You have to plant them not to deep into the ground.

Okolo studne nám kvitnú tri pivonky. Ružovú som zasadila iba minulý rok. A ako je to možné, že už kvitne? Môj tip je - nesaďte priesadky príliš hlboko do zeme.







The last one I want to show you is in a different part of our garden. I really love how it looks in its soft purple color...

Enjoy your week ♥ Alexandra

Poslednú, ktorú vám chcem ukázať je v inej časti záhrady. Veľmi sa mi páči farebná kombinácia svetlo fialovej...

Majte pekný týždeň ♥ Alexandra

Participating in: 


11 komentárov

  1. Alexandra, krásne pivonky. A tie Tvoje fotky ma vždy dostanú. Tie moje pivonky sú už dávno odkvitnuté, ale ich krásu som si tento rok opäť vychutnala. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Andrejka ♥ A hlavne opat za navstevu a mily komentik... A.

      Odstrániť
  2. Krasne fotky a nadherna zahrada ♡ uz to mas vsetko take rozrastene..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne fotky, hlavne ten pucik a tie svetlo fialovo-biele kombinacie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mate krasne pivonky v zahrade, verim, ze ste si ich uzili aj v interieri.
    Ja som pivonky zvykla kupovat od jednej starej pani na trhu, ale uz skoncila sezona...:-( tak nam domov budu kraslit ine sezonne kvety.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ali, kvetou ti nádherně !!!! Moc krásné fotky ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oh beautiful pictures you share with us....the white peonie is just lovely!
    Have a great week, take care!
    Titti

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oh beautiful pictures you share with us....the white peonie is just lovely!
    Have a great week, take care!
    Titti

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...