Back home / Späť doma

Hi everyone, we are back home from our vacation. Now we`re enjoying the last holiday days with my daughter before it`s school time... Therefore I won`t write along. I just wanted to show you some summer moments from our garden...

Ahojte, sme späť doma z dovolenky. Spolu s dcérkou si vychutnávame posledné dni prázdnin... Preto sa dnes nebudem veľmi rozpisovať. Iba vám chcem ukázať niečo z našej letnej záhrady...


 

I`ve promised you to show our new pergola. My husband was so sweet and made us this amazing garden decoration. Now I`m looking for the right rose to plant beside it.

Ako som vám prednedávnom sľúbila, tak tu je naša nová pergola. Musím pochváliť môjho manžela, ktorý ju postavil celkom sám. Strašne sa mi páči ♥ Momentálne hľadám popínavú ružu, ktorú by som k nej posadila.




XOXO, ALEXANDRA

Thanks for following me!

     

7 komentárov

  1. Such pretty photos! And I adore the pergola your husband made!
    Mary Alice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...hortenzia nádherná, pergola tiež...takú nejakú budem na budúci rok potrebovať...asi k Vám prídem na školenie :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si najskôr myslela, že som u zahraničnej blogerky a pozriem lepšie, veď je to v slovenčine :D krásny blog! a tie hortenzie sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...