MMSMP in grain sack


Hi everyone! Today I just want to share my MMSMP candleholder makeover. I painted them in grain sack color. It`s a light gray shade. Quite the same as my walls. As you can see I`m not into all this patina furniture makeovers and I like simply colors and shapes. That`s the reason I painted them. What do you think?

Wish you all a lovely second advent Sunday ♥

Alexandra
~
Ahojte! Dnes sa s Vami chcem podeliť o prerábku opäť s MMSMP. Zmenila som výzor týmto svietnikom, pričom som použila odtieň grain sack. Je to veľmi svetlá šedá farba. Vcelku podobná odtieňu, ktorú mám na stenách. Na svietnikoch sa mi nepáčila patina... som skôr na jednoduché tvary a farby. Tak čo na to hovoríte vy?

Pokiaľ by ste si chceli zakúpiť farbu MMSMP, tak na Slovensku ju predávajú v predajni DOM&DVOR v Banskej Štiavnici. Online si ju môžete kúpiť tu.

Majte krásnu druhú adventnú nedeľu ♥

Alexandra

 









2 komentáre

  1. Alexandro, vypadá to nádherně !!!! Miluju tvé fotečky .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alexandra, ešte som s týmito farbami nerobila. Keď sa opäť dostanem k prerábkam asi vyskúšam. Peknú druhú adventnú nedeľu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...