How I take photos / Ako fotím ja

(this post contains an adlink)


The answer is very simple - complicated. The reason is our little Daniel. He runs through our house all the time so I have to too. When he finally falls asleep it is in our bedroom :-) That means I had to take pictures from the bedroom with him...

Let`s take a look what`s new ♥
~
Odpoveď je jednoduchá - komplikovane. A to z jediného dôvodu... je to náš malý Danielko. Neustále lieta po dome a ja s ním. A keď konečne spí, tak je to v našej spálni :-) Čiže odfotiť spálňu som musela aj s ním...

Poďte pozrieť, čo je v nej nové ♥


I made a new macrame wall hanging for the bedroom and brought fresh flowers...
~
Vyrobila som nové macramé do spálne a tiež priniesla čerstvé kvety...


For our wall I used botanical art and old frames painted with Miss Mustard Seed`s Milk Paint. Unfortunately I had to put one small picture away. Why? Daniel liked to play with it :-) I used a eucalyptus wreath instead.
~
Na stene môžete vidieť staré rámy, ktoré som natrela farbou Miss Mustard Seed`s Milk Paint a vyplnila obrázkami z herbára. Nanešťastie som musela jeden skvačiť. Prečo? Daniel sa s ním rád hral :-) Namiesto neho som použila malý eukalyptový veniec.


Macramé - Prairie Charm
Lamp and basket - Ikea
Frames and night stand - Miss Mustard Seed`s Milk Paint
Bed skirt - HM Home


At this point I want to answer to those ones who expected a guide to a photoshoot... In early spring I switched from APS-C camera to mirrorless Olympus PEN E-PL8. It`s an easy way to take photos as you can see above but I know I want to buy Olympus PEN-F early :-)

We have a long weekend here so let`s enjoy it ♥

Alexandra

~

Na záver možno ešte ďalšia odpoveď pre tých, ktorí čakali návod na fotenie... Na jar som vymenila APS-C zrkadlovku za mirrorless Olympus PEN E-PL8. Už teraz viem, že chcem Olympus PEN-F a preto vám dávam do pozornosti inzerát, kde predávam foťák, ktorým som fotila aj tento príspevok a je mimochodom super :-)


V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať, alebo môžete využiť kontaktný formulár pri inzeráte. Na cene je možné sa dohodnúť. Platí pre Slovensko a Česko.

Majte krásny predĺžený víkend ♥
Alexandra

10 komentárov

  1. Fotenie je skvelé, aj spálňa, aj maličký! Neviem, čo to mám v sebe za tendencie, ale ja mám túto lampu v na bielenej spálni bronzovohnedú, aj lustrík, aj luster v obývačke, všetko tento druh lampy!
    Mala by som sa zamyslieť nad mojím fotením mobilom...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Alenka, mám rada bronzovú a myslím, že ku tebe domov sa nesmierne aj hodí ♥ Ja ináč, ako s bielou asi neviem :-) Ďakujem za milý komentík... A.

      Odstrániť
    2. :-)
      Ešte chcem dodať, nočný stolík je milý, retro, najkrajší!!

      Odstrániť
  2. Some lovely pictures...just beautiful!
    Love from Titti

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alexandra, tie Tvoje fotky sú nádherné vždy. Nie je vôbec poznať, že sa naháňaš za Danielkom, alebo si v kľude.A Tvoja spálňa? Pre mňa oáza pokoja a pohľadenie na duši. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však veľa inšpirácií som načerpala aj u teba ♥♥♥ Ďakujem... je to momentálne dosť náročné, ale to je vždy pri malých deťoch :-)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...