Miss Mustard Seed`s Pumpkin cookies / Tekvicové cookies podľa Miss Mustard Seed


Hello everyone!
Today I prepared a great fall recipe for you... I love baking and I use a lot of american or british recipes. It is a lot of work to translate them and find the right ingredients as an equivalent to what we have here in Slovakia. So I thought I share one for my slovak readers. The original recipe is from Miss Mustard Seed and you can find it HERE.
Have a nice Thursday ♥
Alexandra

~

Ahojte, v spolupráci s mojimi blogovými kamarátkami so Slovenksa som si dnes pre vás pripravila jeden skvelý jesenný recept. Sú to tekvicové cookies podľa Miss Mustard Seed. Pre tých, ktorí ju ešte nepoznáte, odporúčam jej blog plný inšpirácií a návodov, ktorý nájdete TU.
Rada pečiem a rada sa nechávam inšpirovať americkými receptami, ktoré si však treba prekladať. To sa mi nie vždy chce... hlavne hľadať náhrady prísad... Dnes som sa však rozhodla ukázať vám ako sa dajú jednoducho a rýchlo pripraviť americké tekvicové cookies ♥
Majte krásny štvrtok, Alexandra


Tekvicové cookies podľa Miss Mustard Seed - recept:

Prísady:
- 1 hrnček masla
- 3/4 hrnčeka hnedého cukru
- 3/4 hrnčeka bieleho cukru
- 1 vajce
- 1 hrnček tekvicového pyré (jeho prípravu si prosím pozrite nižšie)
- 1 vanilkový cukor
- 2 hrnčeky hladkej múky
- 1 hrnček ovsených vločiek
- 1 čajovú lyžičku sódy bikarbónovej
- 1/2 čajovej lyžičky soli
- 1 čajovú lyžičku škorice
- 2 hrnčeky nasekanej čokolády

Postup:
- nechajte maslo a vajíčko chvíľku odpočinúť pri izbovej teplote a predhrejte si rúru na 180 stupňov Celzia.
- šľahačom spojte do jemna maslo, cukor a vanilkový cukor. Pridajte vajce, tekvicové pyré.
- pridajte múku, vločky, sódu bikarbónovú, soľ a škoricu - zmiešajte.
- opatrne vareškou primiešajte nasekanú čokoládu.
- čajovými lyžičkami si naukladajte cookies na papier na pečenie.
- pečte približne 12 - 15 minút.
- po upečení presuňte cookies aj s papierom na rošt a nechajte vychladnúť.




Príprava tekvicového pyré:
1. použite štvrtinu stredne veľkej tekvice hokaido (Keďže som presne nevedela, koľko mám použiť, aby mi vznikol 1 hrnček pyré, robila som to z polovice tekvice. Vyšli mi 2 hrnčeky a tak som druhú polovicu zamrazila a budem mať na ďalšie cookies ♥).
2. Nakrájajte a dajte variť s trochou soli na približne 15 minút.
3. Zlejte vodu a rozmixujte.






Verím, že vás recept zaujal a upečiete si ich tiež. Ďalšie inšpiratívne jesenné recepty si pre vás pripravili moje blogové kamarátky. Určite si ich pozrite!
xoxo, Alexandra









 


6 komentárov

  1. Nádherné propojení blogů recepty. Děkuji. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tekvicové cookies som ešte nepiekla, takže recept si ukladám a určite vyskúšam. Ako vždy krásne fotky.Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thanks for linking up at Create, Bake, Grow & Gather this week Alexandra. Gorgeous photos.... I've pinned!!
    Hugs,
    Kerryanne

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...