Not perfect but ours ~ Nie dokonalé, ale naše


I always admire all the beautiful gingerbread I get to see!
Unfortunately I`m not as patient to make them :-)
However I want to share our gingerbread because it`s not always about perfection but most of all about fun ♥

Same as last year HERE...

Hope you are having a great week...

Alexandra

~

Vždy obdivujem krásne nazdobené medovníčky!
Žiaľ nie som natoľko trpezlivá, aby som to zvládla :-) 
Aj tak sa s vami chcem podeliť o naše pečenie, pretože nie je vždy iba o dokonalosti, ale hlavne zábave ♥

Tak, ako som písala minulý rok TU...

Užívajte týždeň...

Alexandra


4 komentáre

  1. Já mám také pocit, že všichni mají lepší než já, i ty��, ale neva, i tak chutnají. Hezký večer. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. They're perfect for me:-))) Love all handmade gingerbread cookies:-)
    Greetings:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Came here to say again that I like the way they look!
    So cozy and festive!
    Hugs,
    Ira

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Alexandra, tak to si nevidela ešte nikdy moje pokusy o zdobenie. No vlastne ani neuvidíš, pretože to nie je publikovateľné. Tie moje my vždy pripadali ako keby ich maľovali malí škôlkári. Tie Tvoje sú náhodou výstavné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...