Víkendové tvorenie - zinok / Weekend crafting - zinc

Ahojte, minulý víkend bol celý o tvorení. 
Určite poznáte biele "ikeácke" kvetináče s čipkovým vzorom navrchu. Od začiatku mi na nich prekážala výrazná biela farba. Konečne som sa ich rozhodla dať do zikového šatu. 
Ak by ste mali záujem o presný návod, prosím napíšte mi koment.

Vaša Alexandra

Hi, the last weekend was all about crafting.
You definitely know this white ikea pots with lace pattern on the top. From the beginning I did not like the strong white colour. So I finally decided to give them a zinc dress.
For detailed instructions please write me a comment.

Your Alexandra






6 komentárov

  1. Tie kvetináče skutočne vyzerajú omnoho lepšie v striebornej farbe. Ako sa to robí, poradíš prosím?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :-) podla mna v bielej prilis kricia... takze postup: kvetinace som ocitila a nasledne nastriekala zikovou farbou. tu som kupila vo farboch lakoch. je to ta svetlejsia, v spreji... nechala som dobre vyschnut a potom som tu zinkovu farbu narusala - na handricku som si naniesla male mnozstvo riedidla a jemne (!!!) pritlacala na kvetinac. rozmyslala som, ze by to mohlo ist aj odlakovacom... cele to treba robit v dobre vetranej miestnosti, nalepsie vonku :-) ak by si este potrebovala poradit, kludne napis :-) alexandra PS: pokial sa ti to nepodari na 1.krat, vzdy to mozes prestriekat a urobit nanovo ;-)

      Odstrániť
  2. fantastický nápad.....ďakujem za inšpiráciu...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie kvetináče vyzerajú úžasne !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waw, vypadá to úžasně !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...