pondelok, 20. júna 2016

Friends



Minulý víkned som dostala obrovský poklad od kamarátky. Neskutočne si ho vážim, lebo nie každý deň sa vám naskytne podobná príležitosť. A hlavne nie každý kamarát dokáže byť tak neskutočne láskavý, vnímavý a prajný. Janka mi darovala asi 15 krásnych odrezkov ruží, ktoré som si ihneď zasadila do záhrady. Teraz už iba držím palce, aby sa mi prijala aspoň polovica z nich a v najbližších rokoch som si mohla užívať takúto krásu na záhrade.

Janke som za tento darček naozaj vďačná a zaviazaná. Vďačná som aj vám, ktoré napriek mojej absencii navšetevujete Prairie Charm, píšete komenty a hlavne maily v ktorých sa ma pýtate ako sa mám. Takže ďakujem za váš záujem a pozornosť, ktorú mi venujete! Verte, že aj to je dôvod, prečo rada blogujem...

xoxo, Alexandra

~

Last weekend a friend of mine made a gift to me I really appreciate! This beautiful roses... I treasure them not only because they are beautiful but because not every friend can be as kind, sensible and generous as Jane is. She gave me about 15 roses that I planted immediately. Now I cross my fingers so I can enjoy them in my garden in the next years.

I`m grateful not only to Jane but all of you. In spite of the fact that I`m not blogging on a regular basis you still are visiting Prairie Charm, leaving comments and also writing emails to check whether I am OK. So thank you for all your interest and care! It`s one of the reason I like blogging...

xoxo, Alexandra



 




3 komentáre:

  1. Beautiful inspiration. Foto's of beauty.

    Xx
    Bisous

    Doré

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Saši, držím palečky, ať zakoření !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky držím palce, jsou nádherné. Krásné dny. Iva

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...